White Hydrangea 白い紫陽花

英語の後に日本語が続きます。

White hydrangeas have started to bloom in my neighborhood. They're not in full bloom yet but are innocently beautiful. When photographing them, I felt something wrong, so looked around and found three men starting at me across a window. Then I realized that I was by an elementary school building and these men were preparing school meals. I pointed at the flowers. They smiled back at me. 

Hydrangea 紫陽花


(If you wish to post your comment but don't have a Google account, select "anonymous" from the drop down menu titled "comment as"!)

紫陽花が咲き始めました。満開には程遠いですが白がきれいです。写真を撮っているときになんか見られている気がして見回したら、窓の向こうの男性と目が合いました。給食を作っておられました。それで気付きました。そこ、小学校だったんです。紫陽花を指さしたら、笑ってました。

(Google アカウントを持ってない方は、コメント記入後に「Google アカウント」をクリックし、「匿名」か「名前/URL」を選択してからご記入ください!) 

0 件のコメント:

コメントを投稿

Chaste Tree (Vitex Agnus-Castus) セイヨウニンジンボク(西洋人参木)

英語の後に日本語が続きます。 These are flowers of a chaste tree (Vitex agnus-castus). Without a carpenter bee flying, I would have passed by the tree.  Ch...